Monday, 12 September 2016

Cegah Diabetis Ibu Hamil dengan Protein ESP

Assalamualaikum.


Bagaimana Diabetis ketika hamil boleh terjadi?

๐Ÿ’Diabetes terjadi apabila badan tidak boleh menghasilkan insulin yang secukupnya, iaitu hormon yang dihasilkan oleh pankreas.
๐Ÿ’Insulin berfungsi mengawal jumlah gula dalam darah yang digunakan untuk tenaga dan membolehkan gula yang tidak diperlukan segera disimpan.
๐Ÿ’Semasa kehamilan, badan seorang ibu akan menghasilkan lebih insulin untuk memenuhi keperluan bayi, terutamanya dari pertengahan kehamilan dan seterusnya.
๐Ÿ’Namun sekiranya badan tidak boleh menyediakan insulin tambahan, si ibu akan mempunyai terlalu banyak gula dalam darah dan menimbulkan diabetes gestasi.


Diabetes gestasi tidak menunjukkan sebarang simptom, tetapi anda mungkin mengalami perkara berikut:
  • keletihan
  • dahaga yang terlampau
  • kerap membuang air kecil
  • penglihatan kabur.
Tahukah anda bahawa protein ESP Shaklee mampu membantu ibu hamil mengawal diabetis sepanjang tempoh kehamilan mereka???







✔Protein soya yang terkandung didalam ESP membantu menstabilkan tahap gula dalam darah.
✔Rendah karbohidrat iaitu hanya mengandungi 5% - 10% sahaja, rendah lemak, bebas kolesterol dan bebas laktosa.

Ayuh, mari lah kita mengawal gejala diabetis sebelum ianya terjadi. Mesti penat kan asal pergi klinik jer nak kene minum air gula. Oh tak perlu susah-susah lagi sebab ESP Shaklee boleh bantu ibu-ibu hamil ini. 

Promosi bulan ini:
  • ESP BUY 6 FREE 1
  • ESP BUY TWIN PACK GET LESS 5%
Berminat untuk dapatkan Promosi ini, boleh hubungi saya segeraaaaa



Friday, 9 September 2016

Kenapa Protein ESP penting untuk Ibu hamil?

Assalamualaikum


ESP Shaklee terkenal dengan kualiti protein yang sangat baik dan terjamin kebersihan dalam pemprosesannya. ESP Shaklee telah diiktiraf di seluruh dunia. Sebabnya, ia diuji secara klinikal & kualiti protein yg tinggi serta diperbuat daripada tumbuhan yg ditanam secara organik.

Apakah salah satu sebab soya ESP mengadungi kualiti protein yang tinggi?

Ia dihasilkan daripada kacang non-GMO (yakni, kacang yg tidak diubahsuai secara genetik). ESP merupakan Protein non-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu.Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol.

Bagi ibu hamil, Protein adalah sangat penting bagi melengkapkan nutrien yang diperlukan oleh tubuh badan ibu hamil sepanjang tempoh kehamilan.








✔Perkembangan otak bayi 

๐Ÿ’“๐Ÿ’“Otak bayi mula berkembang seawal persenyawaan berlaku lagi! Seperti yang kita tahu, otak manusia terdiri daripada sel dan sel pula dihasilkan daripada PROTEIN!Maka adalah penting untuk ibu mendapatkan protein berkualiti tinggi dari saat ibu tahu telah berbadan dua, bagi memastikan perkembangan otak bayi berlaku dgn baik sekali.


✔Pembentukan otot. 

๐Ÿ’“๐Ÿ’“Ibu hamil biasanya kehilangan otot akibat kurang senaman dan pergerakan. Dengan pengambilan protein yang mencukupi, ibu hamil akan dapat mengatasi masalah ini


✔Membantu meningkatkan sistem imun badan ibu hamil. 

๐Ÿ’“๐Ÿ’“Selain vitamin C, protein juga sangat bagus untuk menguatkan imuniti si ibu. Malah, protein lebih mudah dicerna oleh ibu hamil dan bayi yang dikandung.

Nampak tak betapa pentingnya protein untuk Ibu hamil? Untuk ibu dan juga bayi dalam kandungan.Jadi ibu-ibu hamil sekalian, ESP SHAKLEE adalah protein terbaik untuk menjadi kawan baik anda setiap pagi.





Jom dapatkan ESP anda hari ini. Promosi bulan ni masih berlangsung

  • BUY 6 FREE 1
  • BUY TWIN PACK GET LESS 5% DISCOUNT






Vitamin C shaklee: Kolagen "MURAH" Untuk Kulit Tegang & Cantik

Assalamualaikum.


"KOLAGEN MAHAL?"
"SHAKLEE MAHAL?"


Selalu kita dengar statement di atas ni kan? Asal sebut produk kolagen mesti org kata mahal. eh mahal la. Nama pun Kolagen. Hehe.

Mane adaaa...Tahukah anda di dalam keluarga Vitamin  shaklee terdapat 1 vitamin yang turut berfungsi sebagai kolagen untuk kulit wajah selain daripada produk  Shaklee  Collagen powder itu sendiri.Dan yang paling bestnye pulak vitamin itu turut digelar sebagai kolagen Murah.

Nak tahu apa dia?



Mari sini kita tengok lebih jelas mengapa Vitamin C dikategori kan dalam kategori "Kolagen"


⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵
Vitamin C memainkan peranan utama dalam penghasilan kolagen yang kritikal bagi wajah.Kekurangan paras kolagen mengakibatkan kulit wajahanda lembik, berkedut dan kelihatan tua.
⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴


Vitamin C utk kecantikan kulit dengan cara:

Antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya
✔Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta
kehalusan kulit
✔Mencerahkan kulit wajah


Dah tu kenapa pula Vitamin C ni digelarkan sebagai KOLAGEN MURAH????

๐Ÿ‘1 botol ada 180 tablet
๐Ÿ‘Penggunaan sehingga 3-6 bulan

Harga sebotol xsmpai RM100 pun tau.Cuba anda la bahagi max RM100 dgn max penggunaan vitamin 6 bulan...sebulan cuma berapa RM je kan anda peruntukan utk kolagen wajah anda?

Lebih hebat lagi bulan September ni adalah bulan  promo untuk Vitamin C tau.
  • Beli 6 botol percuma 1.
  • Beli twinpack less 5% 

Haaaa murah ke tak rasa-rasanya???hehee. Murah-murah pun tetap berkualiti ye. Nama pun shaklee kan๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰

SELAMAT, SEMULAJADI DAN BERKESAN!



Wednesday, 7 September 2016

Protein ESP mencantikkan kulit wajah.

Assalamualaikum.

Kulit cantik idaman setiap wanita. Bukan cantik je ye, namun harus la sihattttttt. Siapa lah yang taknak kulit cantik dan sihat kan kan ?

Sebenarnya terlalu Banyak dah cream kecantikan  kat pasaran luar telah beri  kesan yang positif pada kulit wajah pengguna tp yakin kah anda ianya sihat dari segi dalaman?

Kalau nak yakin, jom cantikkan kulit wajah dengan ESP SHAKLEE!

Kulit cantik dan sihat dengan ESP? Tapi bagaimana ESP berfungsi utk kulit cantik dan sihat tu?

⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵
SEBAB ESP ADALAH SUMBER PROTEIN YG BERKUALITI
⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴


Tahukah anda bahawa PROTEIN sebenarnye dapat membantu mengurangkan masalah kulit wajah.Tapi mestilah protein yg benar2 berkualiti ye.





Bagaimana PROTEIN ESP boleh mencantikkan kulit?
๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Protein ESP mempunyai 9 Asid Amino penting. Asid Amino penting inilah membantu badan membina sel-sel baru. Bagi mereka yang mempunyai kulit berjerawat, pasti meninggalkan kesan parut di muka kan. Parut tersebut adalah sel-sel yang telah mati atau rosak.Asid amino memainkan peranan penting untuk menggantikan sel-sel rosak tersebut kepada sel-sel yang baru. Lama-kelamaan parut jerawat semakin pudar dan kulit semakin licin dan cerah



Selain itu, ESP juga berfungsi sebagai:

๐Ÿ‘kulit lebih cerah dan tona lebih sekata.
๐Ÿ‘kulit lebih anjal,tegang dan gebuuuu.
๐Ÿ‘pori kulit lebih kecil.
๐Ÿ‘mengatasi masalah muka berminyak


๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

✔Dah tahu kan kenapa Protein Esp boleh bantu cantikkan kulit wajah kita?
✔Dah tahu kan kenapa ESP tergolong dalam protein yg berkualiti utk pembentukan sel kulit baru yg lebih sihat?


Jom dapatkan ESP anda hari ini !





Monday, 5 September 2016

Kenapa Golongan IBU-IBU perlukan ESP Shaklee?

Assalamualaikum.

Hai, kalau anda tergolong dalam golongan ibu-ibu, entry ini dibuat khas untuk anda.
Ya! Khas utk anda yang bergelar ibu.

Tahu tak sebenarnya ESP Shaklee adalah supplement yang terbaik untuk si ibu?


Tak kisah la anda bakal menjadi ibu, ataupun, telah menjadi ibu.Esp Shaklee adalah nutrisi paling baik utk anda amalkan sepanjang anda bergelar dan memegang status ibu:)



Apa kelebihannya?

IBU MENYUSU

๐Ÿ’“menambahkan SUSU IBU (Milk booster terbaik)
๐Ÿ’“memekatkan SUSU IBU (Bagi bayi cepat KENYANG dan TIDUR LENA)
๐Ÿ’“ENERGY BOOSTER (Bagi badan ibu CERGAS dan BERTENAGA)
๐Ÿ’“mencantikkan KULIT (Kulit makin HALUS dan GEBU)
๐Ÿ’“menghilangkan JERAWAR dan PARUT JERAWAT



IBU HAMIL

✔memberi TENAGA kepada ibu hamil yang sering keletihan
✔bagus untuk PERKEMBANGAN JANIN dalam rahim
✔memaksima penyerapan ZAT dan NUTRISI ibu hamil
✔mengawal DIABETES semasa hamil
✔bagus diamalkan dari hamil bagi mengelakkan stretch mark di perut



IBU BERPANTANG
๐Ÿ’˜mempercepatkan PENYEMBUHAN LUKA
๐Ÿ’˜mengurangkan KEGUGURAN RAMBUT selepas bersalin
๐Ÿ’˜menyihatkan SEL-SEL DALAMAN yang ROSAK dalam tempoh bersalin


Sebenarnya saya post entry benefit utk si ibu bkn bermakna yg bukan2 ibu tu xtak boleh minum ESP tau. Bolehhh.cuma takut pnjang sgt karangan entry ni kang kalau bgtau semua.hihi.


P/s:Promosi Esp baru jer bermula tauuuu bulan September ni.JOM DAPATKAN HARI NI.๐Ÿ˜™๐Ÿ˜™๐Ÿ˜™

  • Twin pack less 5% diskaun!
  • Beli 6 percuma 1!

Nak tau lebih lnjut pasal Esp boleh hubungi saya segera ya!




Saturday, 3 September 2016

PROMOSI SEPTEMBER 2016:ESP/VITAMIN C/VITALEA FOR CHILDREN

Assalamualaikum.

Ogos melabuhkan tirai nya sudah. Maka bermula lah bulan baru dengan promosi baru daripada Shaklee!

Ya. Setiap bulan Shaklee akan keluarkan vitamin-vitamin Promo khas untuk pencinta-pencinta Shaklee sekalian.

Kalau bulan lepas kita ada PROMOSI OSTEMATRIX, untuk bulan ni kita keluarkan promosi Vitamin terutamanya khas buat wanita dan kanak-kanak.

Kenapa saya katakan ianya lebih kepada wanita? Kombinasi promosi bulan September ni lebih kepada kecantikan dan kesihatan wanita. Namun begitu, golongan lelaki juga boleh dapatkan vitamin-vitamin Promosi September ini untuk ibu-ibu, kak-kaka-, adik-adik, ataupun teman wanita istimewa anda. Hihihi


Beli ESP dan VITAMIN C sebnayak 7 botol dengan harga 6 botol sahaja! Maknanya apa? Beli 6 percuma 1 lah.

Bukan itu sahaja ye, Twin Pack ESP dan Vitamin C juga dapat diskaun sebanyak 5%.

Dan Vitamin untuk kanak-kanak khas untuk si manja anda untuk kekal aktif sepanjang hari adalah Vitalea For Children. Beli 4 botol dengan harga 3 botol sahaja. Maknanya, beli 3 percuma 1.

Promosi ini berlangsung bermula 1 Sep-30 Sep 2016 selama sebulan.
Jom dapatkan hari ini!



 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg