Saturday, 4 February 2017

PROMOSI FEBRUARI 2017: OSTEMATRIX & VITALEA FOR CHILDREN

Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Januari melabuhkan tirai, Febuary sudah menjelma. Maksudnya? Bulan baru.. mestilah promosi vitamin yang baru..



WOWWW!Bestnye bila tengok promosi bulan ni:):)

Lisa kan..TAK PERNAH MISS TAU CONSUME OSTEMATRIX sejak consume shaklee.

➤Utk mereka yg memang tak gemar minum susu,
➤Utk mereka yg sering sakit2 tulang belakang, kaki atau lutut,
➤Utk mereka yg sering gusi berdarah tiap kali gosok gigi,
➤Utk mereka yg sering mengalami masalah sembelit,
➤Utk ibu hamil yg sgt perlukan kalsium utk ibu dan juga bayi dalam kandungan,
➤Utk ibu hamil yg perlukan magnesium yg banyak waktu nak meneran bersalin nanti,
➤Utk ibu yg menyusukan anak,

Dan... macam2 lagi!!!

Opsss. Bukan oste je ye.. shaklee masih teruskan lagi promo vitalea for kids tau!

Khas utk anak2 yg x aktif, kurang selera makan, kurang zat besi, kurang khasiat dlm badan apa kata beri mereka vitalea-kids ni. Lengkap dengan mineral dan vitamin utk keperluan badan mereka.

Berminat tak untuk dapatkan Vitamin promosi shaklee bulan ni?



No comments:

Post a Comment

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg